Emelie Wennerberg

jag vet inte vart ja ska börja...
skulle ju kunna börja med midsommardagen 2010 kanske ;)
Tänk att jag har dragit världens största vinstlott och får ha dej som min, min alldeles egna bästa vän. de betyder mer än någonting annat. vi har funnits där för varandra oavsett vad. skrattat å gråtit tillsammans miljoner gånger. ja hur många gånger har inte jag gråtit i din famn. finns nog ingen som kan räkna de. Älskar att veta att du alltid finns där. du vet mer om mej än någon annan gör. och de älskar jag! med dej känner ja mej trygg och kan säga precis vad som hellst. att ha en sån bra vän skulle alla människor behöva ha. jag är så glad att jag har dej.
både du och jag har hittat en man att dela våra liv med ( oj va vuxet de lät ;) haha ) vilket har gjort att vi inte alls ses lika mycket längre. förut gjorde vi allt tillsammans. men ja tror att oavsett hur mycket vi ses så vet vi båda att vi har varandra. och de är väl de som är äkta vänskap.
Man tänker nog inte tillräckligt ofta på vad man har. utan mer på vad man inte har och vad man har förlorat. Jag har underbara vänner en fantastisk pojkvän och en familj som jag älskar mer än allt. de borde man tänka på oftare...
Men tillbaka till Emelie. ja kan inte förklara hur mycket du betyder för mej. men jag tror nog att du egentligen vet de. för ja tror att jag betyder ungefär lika mycket ;)
E.Wennerberg & M.Hansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0