du är allt jag nånsin önskat

om nån skulle läsa min blogg nu så skulle jag nog framstå som väldigt ledsen å mår väldigt dåligt. men så är de ändå inte. visst, många inlägg är dystra. men de är bara för att ja kommer på å skiva när ja känner mej så. så mellan alla ledsna inlägg mår ja bra. ;) ja är egentligen lyckligare än någonsin fast de är ett litet sår som fortfarande ligger å skaver. jag gråter ibland när ja tänker på de. å när ja tänker tillbaka på de där dygnet på sjukhuset gör de ont inom mej.
Jimmy sa en väldigt bra grej som ja ofta glömmer. "du glömmer bort en sak, jag har gått igenom exakt samma sak"
men nu är de nog dax att öppna bloggen å skiva lite positivare saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0