13.07.30

tänk att nått kan vända så snabbt. Bara över en natt så förstördes alla drömmar alla planer vi hade börjat byggt upp. allt bara rasa, egentligen under loppet av en halv sekund som de tog för mej att förstå orden han sa. kommer aldrig glömma de där ögonblicket. har nog aldrig känt mej så liten på jorden. villa bara försvinna därifrån. bort från allt!!
allt de jag kände förut att ja villa göra känns nu helt oviktigt. allt känns oviktigt. hela livet känns typ meningslöst. påminds om de hela tiden. å vill bara lägga mej ner å gråta å skrika. känner mej arg. så jävla orättvist!!! nu kan ja ju sitta å röka å dricka hur mkt ja vill. ja kan kanske ha mina gamla bh:ar. ja har fått bättre hy å ja e piggare. men vet ni vad. jag bryr mej inte!! vill inte ha nått av de där längre. allt de där är som en liten skit i universum. helt jävla oviktigt. ångrar alla negativa tankar ja tänk. hur kunde jag tänka så.
för nån månad sen så satt ja å grät över att ja inte viste hur ja skulle göra. nu sitter ja å gråter å kan inte göra nå. å de värsta av allt. de spelar ingen roll hur många tårar ja gråter. de förändrar ingenting. De kommer aldrig att kunna förändras.

En elegi för alla sorger den där hösten handla om
För en mor som sjukna in, för ett barn som aldrig kom
För skuggan över gårn där aldrig solen lyste in
För en ork som inte fanns, du sakna min, jag saknar din.

helt plötsligt känns framtiden helt osäker. ja vet ingenting vad ja ska göra nu. för nån dag sen visste ja precis. nu har ja ingen aning. vet inte vad ja vill. känner bara en klump i magen när ja tänker framåt.


När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag


Jimmy Kvist jag kommer alltid älska dig. de kommer alltid vara du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0