13.07.30

jag känner mej mållös. vet inte va ja ska säga längre. alla frågar hela tiden hur de är. va spelar de för roll? de är väl bra!! eller? ja bryr mej inte. Ingenting spelar någon roll. de kvittar för mej.
ångest inför att börja jobba på måndag är de enda ja känner nu. och att jag saknar Jimmy som är hemma å jag i Stockholm hos Kajsa.
har idag gjort av mej ännu lite mer pengar på kläder. så mkt kläder ja köpt senaste veckan har ja nog inte köpt sammanlagt på senaste halvåret :p Men de tycker ja att ja e värd!
imorgon ska jag nog gå ut med Emelie å nå kompis till henne. kan bli spännande. va ju ett tag sen man drack. typ två månader. .
ja har tänkt på en sak. när man frågar någon hur de är. om de är när man sitter å fikar eller springer på varandra på stan eller bara frågar nån hur de är. de enda svaret man förväntas sig är. jo de e bra. vad förvånad nån blir om man skulle säga. de är förjävligt. lika bra å le å säga. de är bra. slipper man bli chockad.
nu ska ja å kajsa äta sushi. tredje gången på en vecka för mej. nånting bra måste ja ju få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0