13.07.30

att tänkta "de där händer inte mej" ska ja ALDRIG mer tänka. har tänkt de alldeles för många gånger på senaste tiden å sen har de hänt. sånna där hemska saker som man bara hör om men inte händer mej. kan faktiskt hända. De kan hända så sjukt jävla mkt oxå. fy faan!!! kommer detta någonsin försvinna ur mitt huvud? tänk om de händer igen? va fan gör man då? ja skulle hellre dö än att gå igenom de igen! varför varför? Varför just jag?!! eller varför just vi? kommer nog aldrig kunna förstå de.. vet inte ens om ja vill förstå.
trodde nog aldrig att jag skulle känna så här. allt känns bara konstigt fejkat på nå vis. ja har kul å tänker på annat. sen kommer tanken ikapp mej å ja tänker "hur kan jag skatta å va glad"?
aaaah ja får panik. vet inte vart ja ska ta vägen.
life sucks !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0