Svartskalle stoltast i staden...

Nu har ja en sån här känsla inom mej med hur mkt som hellst ja vill skriva ner. blir helt stressad inombords för ja inte vet vad jag ska börja med. och att jag inte ska glömma bort nånting ;P
 
tänker börja med min underbara kollega. vad hade ja gjort utan dej på dagarna. det hade varit sjukt tråkigt. du läser av mej på 2 sek. de e helt sjukt. du får mej oftast på bra humör. fast du går mej på nerverna samtidigt ;) han såg på mej direkt att jag hade en dålig dag här förut i veckan. å då börjar han fundera på engång. " igår när du kom hit vid fyra sprudla du av glädje. sen åkte du hem till mamma å sen Emelie. å  nu är du så här. så nånting hände mellan 4 igår å 7 i morse" han e så gullig. och så mycket som du har hjälpt mej med. bara för att alla andra inte gillar dej. så gör jag de ändå :D
 
har nu jobbat en hel del på slutet. så en dag ledigt i dag va hur skönt som hellt. sen att ja inte mår nå bra å går å spyr emellanåt var en annan sak. men har sovit i princip hela dan :) skööönt. nu ska ja ner på byn med moder å handla mat så vi kan äta tacos sen :) å hoppas ja kan äta nå ;)
sen till helgen blir de att börja med nästa badrum som enligt min tidsplan ska bli kvart innan helgen efter. för på Fredan den 5. rullar bilen tillsammans med lilla Oscar Sund ner till stockholm för en helg med ledighet :)
 
nu väntar jag spent på ett telefonsamtal i slutet av veckan med antingen ett posivit besked eller ett negativt. skulle va så himla roligt å spendera vintern i underbara Vemdalen. å åka hur mkt skidor som hellst :) skulle va en dröm :)
 
jag har nu tänkt, tänkt, tänkt å åter tänkt. ja tror att de här e bra trots allt. tror att de här är ett sätt för oss att verkligen avsluta. att gå åt varsitt håll å inte ramla tillbaka ner i gropen igen. för nu ska jag uppåt å framåt i livet. vill uppleva saker som ger mej lyckliga minnen :)
nu ska jag tänka på mej själv ett tag :)
 
är så himla glad för min absolut Bästa Emelie som va på sin livs första dejt i fredags. å som gick jätte bra ( precis som jag sa när hon höll på att ta ihjäl sig själv av nervositet ) nu är de bara å se fram emot kommande fredag ;) är så glad för din skull. ÄlskadeBästaVackraste Du <3
 
 
 
Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0