Jag är trött på att fälla fler tårar för dej...

jag menar inte med de här att man ska vara med någon som man inte tycker om. för de ska man verkligen inte. man ska inte låtsas eller försöka få känslor för någon om man inte har. men man ska säga som de är. inte sånna här fina saker som. " de e inte du, det är jag" " jag behöver va själv" " jag behöver ordna upp mitt liv först" för när jag sen inser att de bara är bullshit, en dålig ursäkt för att få de att låta lite finare. Blir jag bara mer sårad. varför bara inte säga som de är från början? varför dra såna där "fina" ursäkter till att inte villa fortsätta nå mer.
 
men men nu ska ja va positiv i stället. jag å Em pratade i dag och undrade varför vi oftast skriver inlägg så fort nått är skit. nästan aldrig när man e lycklig å glad. sitter man å läser igenom alla blogginlägg man har så ser man ju nästan självmordsbenägen ut ;P haha
Nu ska jag sova å ladda till tusen inför morgondagen. det var inte sån här känsla jag villa ha inom mej dagen innan min livs första arbetsintervju. Jag blir illamående när jag tänker på dej.. å dej.
 
men nu ska de bli jobb å jobb å jobb ett tag framöver. å Emelie så klart ;) sen blir de sthlm den 5 okt. å sen jobb å jobb å jobb igen :) inte tänka på nånting annat :)
ser dom jobba dygnet runt, för att slippa känna efter hur dom egentligen mår.
 
nu ska ja se till att aldrig ramla tillbaka till dej igen. ja vill inte gå igenom allt igen. du gör mej bara ledsen..
 
 
Ta din minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0