Hej mitt Vinterland

måste nog erkänna att ja känner mej som världens lyckligaste helt plötsligt :)
fick världens bästa samtal :)
jag va på min livs första arbetsintervju förra veckan. de kändes verkligen som att de gick jätte bra. dom va jätte positivt. ( men de e dom säkert mot alla tänkte jag ) men åkte från Vemdalen med ett leende på läpparna iaf :) fick idag ett samtal som gjorde att jag nästa flina runt :) jag har fått jobb i Vemdalen i vinter :) känns så sjukt roligt. de är nånting som jag har funderat på länge. men samtidigt så är ja lite nervös. ska bo tillsammans med ett gäng ( till början) okända mäniskor. jobba med folk jag aldrig har träffat förr. klart man är lite nervös. men ja tror att de kommer bli jätte roligt. en upplevelse :D Wiiiiiiiie !!! =D 
 
sen finns de en person som är värld att nämnas. han är egentligen värd en stor guldstjärna :) hur kan en person vara så genomsnäll å godhjärtad. jag förstår inte!.. du gör alltid allt för alla andra. sätter alltid dej själv i andra hand.
hade en helt underbar dag med dej häromdagen. det känns som du förstår precis vad jag menar med allt jag berättar. de känns så bra att prata med dej. vi tycker så mycket lika. vi har ( eller iaf hade ) så många lika drömmar. villa göra lika saker i våra liv. du sa när jag berättade att ja sökt jobb i Vemdalen " hade jag haft ditt "liv" skulle jag oxå ha gjort de, hade varit riktigt roligt. " men de va du som valde att inte vara en del av de!! 
men du är är värd mer än vad någon någonsin kommer kunna ge dej. du är en fantastisk person :)
 
idag har der varit jag och Petra Marklund hela dagen. hon har strömmat ut ur mina hörlurar. fantastisk låt :) de här kanske jag tar tillbaka om några dagar när jag har lyssnat på den 100 gånger varje dag. varför gör man alltid så ? lyssar på en låt om å om igen tills man har lessnat. men när jag väl fastnar för en låt så vill ja inte höra någon annan än den. alla andra känns dåliga. jag lyssnar på mitt album "lugnet" om å om igen hela dagarna i vanliga fall. visst är jag ganska less på låtarna. men ändå så är dom så bra. jag älskar dom. älskar lugna svenska låtar. sjukt :) tror att av dom 97 låtarna jag har i de albumet så är de max 10 som är på engelska ;) 
 
de är så mycket roligare att städa å laga mat å allt om man vet att nån kommer hem å uppskattar det man gör. jag handla å fixa middag tills Emelie kom hem igår. de är så himla roligt att överaska nån. jag älskar de verkligen. det är inte alls lika roligt om typ mamma sagt nån gång. du får fixa midda i morgon. visst de går de oxå. men de e mycket roligare att överaska. 
de är så mycket lättare att komma upp på morgonen när man är två som ska upp. mycket roligare att komma hem när nån sitter å väntar på en å vill vara med just mej. å de behöver inte vara nå speciellt. men bara berätta hur dagen har varit å höra hur hennes dag varit. de är så skönt :) Man ska va två ;) 
 
jag har tänkt på en sak. jag refererar ofta mitt humör till en mening ur en låt. många små rader jag skriver här är ofta tagna ur olika låtar. oftast när jag hör en låt så kan ja känna. " ja men precis, så där " sen behöver de inte vara ordagrant så jag känner. men i de stora hela.  om man läser mellan raderna ;) 
 
sen lite vardagssnack efter allt detta då ;) torsdag i dag. fredag i morgon ( för den som inte visste de så kommer fredag efter torsdag ) HAHA!!  nä men, helg. :)) fast den kommer bestå av jobb ;) ska börja med ett badrum på lördag. som enligt min plan borde bli klart på torsdag ( eller måste ) för på fredag blir de stockholm till tjockis syster =D=D de börjar närma sig :) bara en månad kvar nu, Shiiit. Moster Maja. ja de låter ganska bra :) de känns så sjukt overkligt att hon ska ha barn. shit ! 
jag drömde i natt att jag fick ett barn. sjukt roligt. jag har ändrat inställning helt och hållt till barn. jag vill ha barn =D för några år sedan trodde jag aldrig att jag skulle säga dom orden. men vad säger man. " alla växer väl upp " ;)  men appropå jobb. Pengarna rullar in å som stannar hos mej denna gången. helt plötsligt känns de kul å spara. när man ser att de växer så är de så mycket roligare. bra jobbat Maja. jag kanske har börjat lära mej lite jag oxå. som mamma brukar säga " ja, du lär dej väl kanske nångång du oxå! å sen en stor suck ;P Gullmamma. gud va jag tycker om dej!! att du har fått oss att bli dom vi är idag. riktigt bra jobbat ;) haha
 
sen tror ja faktiskt att jag ska ge dej en chans. ja tror att du är en väldigt fin person. så ja tänker inte gå miste om den chansen ( om ja nu ens har en ) dom säger att du är blyg. visst de får man vara. men ja tänker ta mig igenom din blyga fasad :) se vem du är egentligen :)
 
ja de här inlägget blev vääääldigt långt inlägg. kände att ja villa skriva av mej massa positiva tankar :) känner mej riktigt glad idag :) å de gör mej ännu mera glad att ja är glad alltså. haha de gör mej glad att jag är glad. bra där Hansson :) men men. nu ska jag å Emelie titta på tree hill :) myyyys !!
 
 
 
allt du är, ska jag lämna i dag 
allt du är, är de sämsta jag har 
så jag går därifrån du får stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0