sakna...

det finns olika sätt att sakna...
man kan sakna en period i livet fast man ändå inte vill tillbaka till den. bara de att man saknar hur man va å mådde just då.
man kan sakna någonting eller någon så mycket att man vill leva i det igen. vill vara med den personen, eller va de nu handlar om.
man kan sakna en gamal vän som man har glidit ifrån å önskar att man fortfarande umgicks med.
jag saknar ofta min mamma när ja inte har träffat henne på en vecka.
jag kan sakna känslan när det plinga till i telefonen å ja såg ditt namn.
jag saknar min gamla lägenhet på strandgatan väldigt ofta. men de betyder inte att ja ångrar att ja flyttat. för de gör ja verkligen inte. men ja kommer alltid sakna strandgatan å känslan när ja vred om nyckeln där första gången. känslan av att få inreda MIN lägenhet precis som ja ville. å handla alla nya saknar precis de jag ville ha.  å känslan av att flytta hemifrån. dom känslorna kommer jag alltid sakna å alltid va förknippade med "strandgatan vid hörnet av mästerpalm".
jag saknar ofta dej å de vi hade. jag tänker ofta på de, å alla ljusa stunder. men de går ganska snabbt att komma på negativa stunder som överväger de positiva. tyvärr...


ja ja.. som sagt de finns mkt man kan sakna. men de behöver inte betyda att man vill ha de tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0