Jag har rätt mycket med mej själv precis som du.

Vardagen rullar på med allt för mkt att göra. De känns i kroppen kan ja lova. Men har haft en jätteskön helg hemma i högen med alla syskonen å mamma. Med massa firande av systrarna. Behövligt kände ja :)men nu är de full fart igen :)) å känner att schemat är fullt några veckor framöver å även sen efter semestern oxå:) pengarna rullar in :) i like it !!
Du försvinner bort mer å mer från mina tankar, å de gillar ja. De finns en annan mina tankar går till oftare ;)
Jag hatar verkligen att hamna mitt emellan. Ja tänker inte lägga mej i. De där får ni sköta själv!
Efter nästan 13 timmars jobb i dag en period av EM å en löprunda blir de nu duschen å sängen så ja kommer upp till nästa underbara dag :)

Den där blicken du ger mej är gammal nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0