en kopp te å en alvedon :)

halsen värker nå fruktansvärt. vet inte om jag har haft så här ont någon gång :S
men idag är de midsommarafton så ska försöka glömma halsen för en dag. har ingen aning varför ja är vaken nu. jag hade ställt klockan på 9 för att hinna göra iordning mej å sen åka mot vattrång vid 11. men ja vakna halv 7 av mej själv :P
arbetsdagen i går var riktigt hemsk. stod på kebabhouse helt själv. bara de sög ju. å sen en hals som ja inte ens kan svälja mitt eget saliv med. men du kom å förgyllde min dag lite iaf. hade en helt underbart samtal med en gamal vän :) du är så lättsam att prata med. du måste ju ha undrat va de e för fel på mej. va nog aldrig tyst. kände att de fanns så mkt ja villa hinna säga på samma gång ;P jag är så himla glad att du finns :)

jag köpte även mej en samsug galaxy s III i går. kul :)) men de hade varit roligare om den fungerade. haha. ska ta å chatta med samsung nu snart å se va de e för fel :P


bara för att du är helt underbar Rhobin :))




sviker du den som bryr sig, ja då sviker du dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0