Man ska lyssna på magkänslan

Ja får en klump i magen när ja tänker på vad som håller på å hända. Känns som vi glidit ifrån varandra totalt. Du vet ingenting om mej längre :( vet aldrig vad ja gör eller något. Visst de är mitt fel tycker du. Men du kan faktiskt oxå ringa. För bara några månader sedan berättade jag allt för dej. Så fort de va något så ringde ja mamma. Kanske låter töntigt, men ja vill ha en sån relation med henne. Vill prata om allt. Ja känner mej nästan nervös inför att åka hem till högen nu. Vet att ja kommet bli totalt utfrågad av alla om allt. Om flytten å allt. De va kanske därför ja inte sa något för ja vet redan hur dom reagerar. Men de e mitt val.
Men ja saknar min mamma. Att bara få en kram. Va månader sedan känns de som. Ja älskar dej mamma <3

Nu ska ja åka hem till skogen å umgås med hela familjen. Alla syskon å mamma :) ska gömma mej å glömma all verklighet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0