Wildwood flower (y)

Tisdagskväll :) dagarna bara rullar iväg. en vecka försvinner så fort, de är helg nästan jämt :) men inte gör de mej något. hade en mysig helg tillsammans med mamma :) bara hon å jag :)

har nyss varit å tränat lite med micka, hyfsat lugnt, får se hur halsen mår i morgon, gick de bra så blir de ett hårdare pass i morgon :)
igår umgicks jag med Rhobin å Johanna :) Rhobin kom å hämtade min nyckel för han va i stan å skulle vänta tills ja sluta så vi kunde dricka kaffe :)  sen ringer han vid typ 16,20 å frågar om ja är på väg hem, vilket ja va typ oxå.. men då hade han skärt sig i fingret. när ja kom hem stod han här med världens äckligast jack i fingret. djupt å brett å bloden spruta typ.. så vi for upp på akuten tillslut där han vägrade å få de sytt så dom fick "tejpa" ihop de :) hahah jävla klant ;) å fegis :)  sen for vi hem å laga mat å sen kom Johanna :) länge sen man träffa dej. sen gick vi å hälsade på Kjell. alltid lika kul å träffa han :)  riktigt mysig kväll :)

på lördag blir de Hede med ett gäng å åka lite bräda :) Kuuuuuuul sedan blir det utgång å Engmans :D:D:D:D:D:D  men Julia har svikit mej å åkt till fjällen =(  ja får försöka klara sig själv.

nu kokar äggen på spisen =D Goottttt

ja älskar verkligen min lägenhet nu :D så jävla mysig!!!!

ja hoppas ja får va frisk nu så ja kan träna lite :)

ja har en bra känsla inom mej :) de gör mej glad!







Kommentarer
Postat av: Em

Jag ska ju kanske med dej ut på lördag tjejen :)

Och längtar som fan till backen :D:D kul ska vi ha puss på dej gumman

2011-03-16 @ 15:41:07
URL: http://thisisthelifeofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0