8 dagar tills Engmans på August =D

gud vad jag älskar förändringar i livet.. även om de bara är en lite skit sak så är de så skönt när de blir en förändring.. jag hatar när vardagen blir för "vardaglig" ;) har gjort om i vardagsrummet :) åå ja älskar de.. snygg vägg, snygg tv, bra ljud å sjukt snygg soffa =D hansson är nöjd :) de börjar även komma kyla i kylskåpet. de där lät ju lite fel, för de ska ju lixsom egentligen vara kyla i de jämt. men eftersom min termometer har stått på 24+ så är ja nöjd att de har börjat sjunka till 13+ nu (y)

har varit å grattat min lilltjej i dag som har blivit 20 år :D grattis på Micka <3

engmans spelar på stan i morgon sen blir de nog hem till högen å mysa med mamma. de e bara hon å ja i helgen :) men får se hur ja gör.. är sugen på å hänga på micka å dom å.. får se..


men ändå i min fantasi finns en annan i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0