20 kr kvar..

Just nu har jag 20 kr kvar.. då är ju frågan ska ja köpa kaffe eftersom de e helt slut, eller smör ( de e oxå slut) så ja kan äta smörgås till frukost eller ska ja köpa halstabletter för min hals håller på å gå av.. de e frågan just nu!!!

hade en mycket trevlig kväll igår.. hos Johanna :D blev massa dräggel på pojkar på fb :D sedan åkte vi en sväng till micka:) fan va kul å umgås med er båda. riktigt kul :D därför ska även den här kvällen tillbringas med dom två pinglorna :D underbart :D

ja borde egentligen ta tag å göra en rejäl städning här hemma, men vart finns orken ??? äh, tar de en annan dag ;)

lön på Fredag:D:D men de hade kunnat kännts bättre om man inte hade haft massa extra utgifter denna månad så nästan hela lönen försvinner på engång. plus att mina marykay produkter är slut så ja msåte köpa nya sånna. detta kommer inte bli nån kul månad.. men de skiter man väl i ;)

ta en dusch nu innan johanna kommer å hämtar mej !!!



  
<3



jag försöker träffa andra men de e inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dej på alla sätt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0