jag vill bara ha vackra bilder i mitt liv.

fredag den 28 Januari. efterlängtad helg. seg dag på jobbet. hela helgen ska spenderas med Emma å Emelie :D. bubbel å bastu i morgon. mysdrickning i kväll. engmans i morgon. fest på strandgatan 13. ja har nyss satt i batteriet i volvon. körde en sväng :D. många minnen med den bilen. ska gå å köpa hårfärg å silvershampo nu snart. mina nya gardiner har kommit. johanna kommer förmodligen på lördag :). jag ska ta med mitt xbox å gå några hundra meter bort sen. livet leker. ja ska på dejt på bockarna i morgon, med en lockhårig snygging =D. ja har tydligen helt plötsligt blivit blond. dagarna räcker aldrig till. jag å julia ska tagga igång ilag i morgon ( som vanligt, de börjar bli en tradition nu ;) ) ibland önskar ja att denna trygghet inte fanns här.. de hindrar mej från att våga sticka härifrån. här står en väska hon lämnade kvar. läre slänga mej i duschen nu.. men måste oxå ut å röka. skulle ge allt jag har för att en sista gång kunna vila i hennes famn. golfen är skrotad. är så glad att spänningen håller på å släppa. sjukt efterlängtad helg :D hela du är ett frågetecken, ja förstår mej inte på dej. ja försöker blunda för allt jobbigt å bara va lycklig.  men nu ska ja göra nå nytta.. typ gå till kylskåpet å hämta nå gott kallt :) 








helgen kommer bli oslagbar!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0