fulla för kärlekens skull.

då kan man ju säga att denna ledighet är slut också.. i morogon är de ju sönda.. å denna sönda kommer ju va tusengåger mer värdelös än någon annan!  vad ska ja nu se framemot? hmm semester om ett halvår.. Jippi!! de har börjar spåra!!!! de är den 8 januari å mina pengar är i princip slut.. ja ser framemot en kväll med endast brudarna Emelie å emma. ja borde egetligen äta frukost.. eller ja egentligen lunch också.. men vart finns hungern och var finns maten :S ja saknar de som fanns.  ja är rädd för de som kommer! Jag saknar Rhobin. jag är en idiot!  det är fullt i soptunnorna å ja har tre feta påsar med kartoner å flaskor här inne :S ja skulle behöva damsuga å skura golven.. och sedan skura golven engång till. ja dunkar Emelie i högtalarna! nu ska ja gå ut å röka. Emma är på afterski.. Emelie är i Delsbo.. Christian är också i Delsbo. Maja är på strandgatan 13... jag vill flytta till Stockholm. ja dricker något gott... ja vill vinna lite pengar... fast ja skulle inte säga nej till mkt heller.. Kvällen ska bli grym, ja ska inte komma ihåg ett skit!!!!!!!!!!


Förlåt förlåt förlåt.. de spelar ingen roll egentligen hur många gånger ja säger de.. du förstår inte ändå =/
men du vet att ja älskar dej mest av allt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0