de kan va bra för mej å inte se dej på nån vecka...

det är den 28/12-2011 klockan är 06.53 å ja sitter vid Emelies köksbord å dricker kaffe. Fattar inte ens vad jag gör vaken. men äter lite frukost nu så knallar ja ut på en promenad sen å avslutar den med att väcka Persson :) de e nyårsafton på lördag. om 3 dagar. den ska ja spendera uppe i Sveg hos min kära vän Mikaela. va så sjukt länge sen ja träffa henne nu. flera månader =/ så längtar lite efter henne <3 de händer mkt i mitt liv just nu. men ja försöker å inte tänka så mkt på de å bara leva som vanligt. de visar sig hur de blir :P appropå ingenting så har ja så sjukt kul tillsammans med mina två bästa brudar Emma å Emelie. vi umgås typ varje dag, å har obeskrivligt kul jämt :) ja är inte de du drömt om men jag är de du ser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0