för bredvid ditt namn står ett namn till....

Shit va ja längtar till helgen alltså :)  å de som är mest positivt med att ja längtar de är att de e inge alkohol med i bilden. känns väldigt fel å tänka så.. men den senaste tiden har de faktiskt varit så.  jag har längtat till helgen till allt festande. å har de varit en nykter helg så har de varit jobb iställe.. men de e dax för en förändrig nu. de går inte hålla på så här e.  men måste må bra oxå. inte bara fly för en kväll med hjälp av alkohol!!!!!


nu har ja bestämt mej, å har ja bestämt mej så har ja bestämt mej!!

nu ska ja blicka framåt!!! ja har några mål ja uppfylla.

först å främst ska ja ta mej härifrån, bort från hudik, bort från alla idioter, bort från detta liv. å starta ett nytt på annan ort!!!


Måste bara säga några fina ord om min kära vän Rhobin Lindholm, du är helt klart Bäst!!! jag älskar verkligen att du finns. Jag kan va så himla mkt mej själv med dej!




måste säga engång till bara.. låt de bli helg !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0