det kallas tvivel, det kallas för en klump i magen

ja tar tillbaka lite från förra inlägget...

jag är för svag för de här

jag kommer fastna i den här skiten, de vet ja..


But can I believe in love when it hurts so bad?

How can I believe in life? All I hear echoes empty
How can I believe in love when I see young people die?



Sommaren som har varit har helt klart varit den bästa.
 Men jag har aldrig någonsin jobbat så mkt men den har ändå varit helt underbar.
Om ja kunna spola tillbaka tiden tills dess så skulle ja kunna göra några saker ogjorda som kanske skulle kunna göra livet lite lättare.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag förstår hur du känner Maja, men jag lovar dig. Efter en tid när allt blir bra igen så kommer du känna dig starkare som person och du kommer vara flera erfarenheter rikare. Ta problemet med glädje för du kommer som sagt ha glädje av det sen. Det låter skit knäppt, men jag vet :)

2010-11-22 @ 22:22:58
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Maja

du har nog rätt i vad du säger, men de är svårt att inse just nu. ja hoppas att du har rätt :)

2010-11-23 @ 18:56:42
Postat av: Camilla

Det är skitsvårt att inse, men det kommer en vändning i livet - trust me ;)

2010-11-23 @ 19:27:16
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0