1 teori dag kvar av 3 års gymnasietid!

vad söt du e du e underbar, jag skulle göra vad som hellst för att få lära känna dej!!!



sitter nu med de sista plugget för denna gymnasietid. känns ganska overkligt att detta är sista veckan. om ja inte vill så behöver ja aldrig mer plugga i hela mitt liv. en sjukt overklig känsla. jag har 1 teori dag kvar bara.. och om 6 dagar flyger vi till Bullis. de känns oxå jävligt overkligt.. shit vad tiden har gått fort.. sedan börjar jag jobba den 7 juni.. Kuuul =)  å den 11 är de studenten å den 12 balen.. gud vad jag ör nöjd med balklänningen, underbart fin :D tack mammis :)

men nu ska ja få klart de sista arbetet så ja kan göra nå annat i kväll :) Fina människa :)



Va söt du e du e underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0