Love you!!

detta inlägg tänker ja tillägna en person som är mycket viktig i mitt liv!!!

Du har alltid funnits hos mej, oavsett vad de har varit så har du alltid funnits ( även om ja inte valt att gå till dej, så har du ändå alltid funnits där ) så många dagar efter skolan som ja har spenderat hemma hos dej. Alla gånger jag har sovit över å vi har fikat å haft det mysigt. Du har stöttat mej genom många jobbiga stunder. Hjälpt mej genom mycket, specielt en grej, som har varit de jobbigaste i hela mitt liv. är så glad att du har funnits genom mitt liv. Tack för de, jag Älskar dej nå otroligt mycket. 
ja vet inte vad ja skulle ta mig till om du försvinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0