bra flyt!!

känns inte som att hansson har haft världens bästa flyt idag.

har för de första sovit sjukt dåligt inatt, vakna flera gånger av att jag har haft svinigt ont i halsen å täppt i näsan så ja inte kunnat andas typ. ( ja skulle fan inte ha tränat igår, men är huvet dumt får kroppen lida =/ ) vakna sedan runt 05,30 med blod över hela händerna, går upp å ser i spegeln att hela mitt ansikte är blodigt och så klart kuddarna å sängen då.. då har ja blött näsblod så klart!!!  men men sedan skulle jag å Emma åka å gratta Mikaela vid halv 1 som fyller 19år idag. jag inser innan jag satt mej i bilen att det aldrig kommer gå backa ut från våran gård, eftersom den är fylld med snömodd.. å så klart gick det inte heller, hängde upp bilen på underredet (y) bra gjort. så de va ju inte lite modd heller.. Underbara Nisse fixade de.. trots att han va as stressad å förbannad.. men men lös kom vi iaf, med grannens hjälp oxå :)  sedan går färden mot hudik, inser att ja måste tanka lite i Ilsbo, så stannar där å stoppar i kortet å allt, sedan kommer de inge bensin.. då har de redan kommit en ny SNYGG kille och tänker tanka, han frågar om de inte funkar, jag bah, näe inte riktigt. då säger han, har du tryckt på knappen, ja bah. jaa de har ja.( men de hade ja ju inte så¨klart) då trycker han på den å vad händer inte, jo de funkar.. sedan tankar jag får 40 kr ( de enda jag hade på kortet) inte alls pinsamt å tanka så lite e, nejnej!!.. sedan for ja därifrån fort som fan. väl hos micka äter vi tårta å har de mysigt.. sedan blir Hansson röksugen. hon glömde tändaren i ett par andra byxor hemma så hon tar cigarett tändaren i bilen.. slår på tänningen å håller in tändaren ett tag, tar ut den å tycker inte den är nå röd. så då känner hon på den( alltså trycker fingret mot tändaren där ciggen ska vara (Y)... de va jävligt smart.. brände in ränderna i fingertoppen av tändaren.. så nu sitter jag här med ett pekfinger som värker som faaaan!!!
Bra dag!!!

 men någonting som är sjukt bra, är att försäljningen av nyckelringarna flyter på bra :D  kolla även in våran blogg. MHproduktion.blogg.se  =D

nu ska jag göra den här kvällen till något bättre än vad dagen har varit!!

Ett stort grattis till Micka oxå. och tack för en god och mycket trevlig fika =) <3


Om jag hade hur mycket pengar som hellst, då skulle jag vara lycklig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0