beslutsångest ;)

ja har lite svårt att bestämma mig =/

jag älskar vintern samtidigt som jag älskar sommaren. ja kan inte bestämma mig om ja vill ha sommar eller vinter just nu. men höst å vår kan ja mer än gärna skippa. för på våren är de bara blött å slaskigt å hösten börjar de bara blåsa å va kallt.  Men jag skulle vilja ha båda Vinter och Sommar samtidigt. Tänk va härligt å kunna åka skidor en dag nästa dag ligga på stranden å steka :) kunna ha båda delarna sammtidigt. De skulle va de allra bästa tycker jag :D

Detta var nog egentligen ett helt onödigt blogginlägg, men ja har grubblat på de här i dag.. eftersom alla är så less på snön nu. visst de är jag också, till en viss del. jag älskar att åka skidor så ja har gärna vinter ett tag till :)

Bulgarien närmar sig med stormsteg =D


Please! Wake me up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0