BergsjöÖlDildoAnneliÖlBockarnaÖlPratBussSovaVaknaBilSovaVaknaÅNGEST!!!

Skjut mej. Skjut mej. Skjut mej. Skjut mej. Skjut mej.

gud vad jag älskar mig själv sjukt mkt just nu!!! noot!!!


hade iaf en sjukt rolig kväll hos Anneli i går :) härlig tjejfest som avslutades på bockarna :) kung kväll om ja får säga de själv.. men inte lika kul å vakna å veta allt man gjort å sagt... varför kan man aldrig vara tyst för!!!  varför verkar en sak som är helt korkat egentligen, så smart att göra när man e full för? de har jag börjat fundera på nu..

dessutom somna vi på bussen allihopa, så vem vakna inte på busstationen då.. jo Maja.. skulle sova hos Anneli men ringde efter rhobin ändå :) Rhobin min räddande ängel :) haha

ja glömde att nämna att de va dildoparty hos Anneli först. å vem är ljushuvudet som har kommit på att man ska dricka till de.. så man e full när man ska beställa.. de kan man ju oxå undra över :P haha



Kommentarer
Postat av: Ruth

hahahahhahahhahahahhahahhahahah

2010-03-17 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0