en trött Maya

Du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd å komma in.
Du får inte göra om mitt namn å börja kalla mej för din.
Du får inte vandra på min väg utan att visa mej ditt mål, å inte själa av min godhet för att fylla upp dit hål.
å du får inte ha mej som din dröm när jag vill vara din verklighet.
Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad de e du vill. Du får be en bön att tiden du behöver räcker till.



vill bara gå å trycka ner ansiktet i en kudde å grina.. grina så mkt tills de inte finns några tårar kvar.. då kanske det skulle kännas bättre sen!!!







är vi mer än bara vänner? så visa vad du känner, sen får känslorna bestämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0