Det lucktar sexig kar i badrummet ;)

trött,trött,trött,trött trött är vad jag är. Det går inte en dag utan att jag känner mej extremt trött å ja skulle kunna somna bara jag la mig ner, oavsett vart jag är. Det är så tråkigt att jämt vara trött, jag vill vara pigg å glad å orkar göra hur mycket som hellst. Men endå har ja så svårt att somna vissa kvällar, ligger å rullar.
Har så överdriver många tankar i huvudet som far omkring, Plugga, träna, umgås, Pengar, balklänning, egen lägenhet, ångest, bilen, dålighy, projektarbetet, konsekvenser, jobb efter skolan?, cigg, vill träna mer, bensin, flytta hemifrån, tjock, studentresa till bulgarien, kärlek, mer plugg, bryr du dej inte?, kaffe, vännerna, kläder, framtiden? jag är så enormt stressad över allt jag vill göra, så när jag väl ska göra de, så är ja så trött för ja vet allt annat jag oxå måste göra. Så då blir de att jag sitter här med sakerna ogjorda.

men nu måste jag iallafall plugga så jag hinner iväg och träna i kväll. har naturprov på torsdag, inlämning av tenta i historia på söndag, inlämning av fördjupningsarbete i naturen på tisdag, prov i projektarbete på onsdag å ytterligare ett prov i natur tisdagen efter...  är det de här som kallas skola?  isåfall kan inte byggprogrammet räknas som skola egentligen :P

you have something speciel


Kommentarer
Postat av: Di

Hur skulle det vara om du tar en sak i taget? Plugget först, sen resten, och skriv ner sakerna på en lapp och lägg vid sängen och sov istället, du kan ägna dig åt grubblerier på bussen ;) kramis

2010-01-27 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0