den 18 December

Nu är de ett år sedan jag vakna och var lyckligare än aldrig förr. det var den dagen jag så länge hade längtat till. men ja kan ju säga nu efteråt.. inte va de så stor skillnad på att vara 17 å 18.. inte mer än att ja röker å dricker mer nu, HAHA... å körkortet så klart, de va lätt de bästa. va fan skulle ja göra utan körkortet har ja tänkt tusen gånger under detta år.. men nu står jag här utan bil ist. men bilar finns de gått om. bara leta något nytt. de är som alla säger, huvudsaken att de gick bra med mej. men Shit vad rädd ja blev.. ja ser den där bilen framför mej ofta nu och sedan hör jag smällen.. de va så himla onödigt.. ja som hade tänk å svänga där.. varför gjorde ja inte de..  min älskade lilla golf som ja hade målat med min kärlek :'(   men men nu är ja hela plötsligt 19 år :D  Jag kan väl säga att de har hänt sjukt mycket under detta år. de har varit lätt bäst.  sista året i skolan, en vecka i bulgarien med brudarna, studenten, balen, börjat jobba, flyttat till egen lägenhet å allt tok med mina underbara vänner. sen har ja även ( tycker ja ) blivit nå sjukt sårad. en känsla som ja aldrig trodde fanns. trodde aldrig att de skulle göra så ont.  men ja är glad att du finns kvar i mitt liv å jag hoppas att de kommer bli som förut, innan allt. för du är en sån fantastisk människa. 
nu ska ja ta mej upp ur sängen med min stela nacke å rygg å gör ordning tårta å grejer.  även en smörgåstårta tills mamma å alla kommer =D ja längtar :D

måste även GÅ ner på hemköp å köpa de sista som ja glömde i går..


måsta säga nånting som e sjukt underbart de är bara 3 arbetsdagar kvar tills det är julledigt :D Underbart


aja 19 år då :)  bara ett år kvar då :) hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0