suck suck suck!!

vad håller jag på med egentligen ? vad håller på å hända? det måste ju vara någonting som inte stämmer, annars skulle inte jag betee mig så här e! jag har tappat livslusten helt känns de som.. allt känns så fruktansvärt jobbigt. har så grymt mycket hängade över mig så jag orkar inte göra någonting, för jag är så slut bara av att veta att jag måste göra allting!! vill bara lägga mej ner å gråta känns de som.. vet inte vad jag skulle vara ledsen över men.. å sova... de skulle ja vilja.. bara sova hur mycket som hells.. å vakna nångång.. utvilad, pigg,glad å full med inspiration..
allt har blivit så fruktansvärt fel denna höst!! ångrar så sjukt mycket!!!

men men.. i helgen blir det gävle för hela slanten iaf:) å LArs Winnerbäck =D

Kommentarer
Postat av: Di

jag hoppas du får en fantastisk helg med Lasse i Gävle! :) och att du får vila dig, verkar vara sånt som du behöver! Sköt om dig! kram

2009-12-04 @ 23:03:25
URL: http://diqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0