jaha amputation nästa ?

då var de efterlängtade jullovet här då =)  har aldrig längtat så här mycket till ett lov i hela mitt liv tror ja ;)
har varit så sjukt skoltrött denna höst så de finns inte!! å sen så fyllde ja ju 18 sista skoldagen oxå så de längtades ju en del till de oxå :)
den dagen blev kanon.. å dagen efter .. på lördagen då blev de fest här hemma å sedan utgång.. kul kväll.. blev lite spårad där mitt på kvällen men ja hade oväntat roligt efter ändå =D
sedan har ja bara haft en skön jul tillsammans med familjen..hanna å kajsa är oxå hemma nu, de e roligt =) igår var ja till hassela med Emma, Alex, Olle å Sandra.. de va riktigt kul.. ända tills sista åket, då jag ramlar å tar emot mig på handen.. inte skönt för min handled..så nu kan ja inte röra den, så måste kanske åka till hälsocentralen idag. Men de får inte vara nå allvarligt, de har ja inte tid med!!! nu har ja kämpar med detta inlägg med enbart vänsterhanden. inte lätt!!
idag ska jag åka in på körskolan å plugga lite.. kan va sista gången. vem vet ;)
ja har även köpt ett xbox :) kung!  nu saknas det bara guitar hero!!

du ska inte tro att jag bara kommer glömma de där på nån vecka!!




nu vill ja köra min älsklings 240 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0