inte sant!!

De här händer inte mig. De är inte sant. Mitt liv är förstört. Fan Fan Fan Fan.. nu är allt försört. alla planer, allt!!
har suttit på sjukhuset hela eftermiddan. nu är jag hemma med ett rött gips på min högra arm =( ett ben var av i armen..
jag som har uppkörning nästa veckan.. hur ska nu de gå?? jag som har längtat så tills dess.. nu kanske allt är försört..fan fan fan..
å ja som hade ett jobb som ja skulle göra i början av januari.. hur lätt kommer de bli att kakla ett helt badrum med en vänsterhand???

fan, nu kan detta liv ta å dra åt helvete.. allt jag har sett fram emot den senaste tiden, är den dagen jag får körkort å kan köra min röda älskling <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0