happy happy happy faaaace =D

jag är riktigt glad i dag.. de kunde jag aldrig tänka mej att jag skulle bli när jag vaknade i morse och viste att jag skulle tillbringa mina två första timmar utav dagen med att skära i ett grishjärta.. URS!!! de va vidrigt.. men men när de väl var över så hade vi projektarbete... alltså gjorde vi ingeting. men jag bestämde mej för att kolla min mail å se om karl-erik hade skickat något omdöme om min tenta..  å lyckligtvis så hade han gjort de.. vg+ :)  de höjde min dag rejält.. shit va glad jag blev.. hade verkligen inte föväntat mig det.. men men.. sedan spenderade jag några timmar med johanna :) sedan for jag ner på körskolan och satte mig vid en dator.. klarade repetitionfasen (y) sedan var det körlektion med säkerhetskontroll å parkeringar. det gick kanon.. verkligen as kanon.. ja är grym :)  sedan sa mats att ja va klar å att de bara var å boka =D dagen höjdes ändå mera :D så nu har ja skrivning å körning inbokat :D  jag har även hittade jag en fräsh 240 på blocket idag som vi har ringt på :D
sedan var jag en sväng på gymet å sprang 5 km... nu sitter jag hos min älskade Nathalie..
asså den här dagen kunde inte bli bättre :D

De här behövde verkligen jag!!!!!



men jag har rejält med beslutsångest.. ska jag va hemma nästa helg.. ha förfest hemma å sedan gå ut på krogen med mina vänner som jag har planerat i månader...
eller ska jag följa med på firmafesten med Ekrab upp till Vemdalen???

Kommentarer
Postat av: nathalie.se

Stanna hemma så även jag kan gratta dig ! :) <3



Puss darling! Tack för igår !!



I(L)U

2009-12-09 @ 12:19:04
URL: http://missaangel.blogg.se/
Postat av: Di

borta bra hemma bäst :) kram och grattis du är grym!

2009-12-09 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0