den stora dagen..

då var den stora dagen kommen...
jag har haft en kanon dag... helt klart Kanon..
fast de va ju egentligen inte någon skillnad.. men kul ändå :)
18 år.. de är inte helt fel.. :)
fast nu är de ju faktiskt dagen efter.. men men.. de räknas lixom som min dag ändå :)
sitter hos emma å dricker lite nu med henne å Emelie.. (y)

i morgon blir de fest hos mej.. sedan utgång på August :D
känns som jag har bjudit alldeles för mycket folk.. de kommer säkert spåra ur.. oxå kommer ja måste stanna hemma för att inte allt folk går ut, oxå kommer ja inte kunna åka till stan... å gå på mina efterlängtade krog.. ;P

Ekrab är just nu uppe i Vemdalen på firmafest.. blev bjuden jag me.. men kunde ju inte offra min 18årsdag å min fest för de... men de hade nog varit sjukt kul.. men men.. de blir väl fler tillfällen :) hehe...

men måste få säga att min mamma är helt underbar.. hon är jätte sjuk.. dom skicka hem henne fårn jobbet i dag, för hon såg jätte sjuk ut.... sedan fixar hon världens goadaste middag och tårta åt mig å alla som kom å gratta mig idag.. hur kan hon bara vara så bra... hur kan en människa vara så enastående som hon!!!!
hon är den bästa personen jag vet.. jag älskar dej mamma så oerhört mycket!!!!
Världen bästa mammma!

men nu ska vi fortsätta med vårat tv-spel =D

jag ser framemot i morgon.. :D  hoppas det blir bra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0